Pravidelnost je matkou úspěchu



Sladké na nervy 

Pravidelnost je matkou úspěchu i u jídla. Řeč je o pravidelné dodávce živin – hlavně cukru glukozy – do našeho těla, díky němuž se nám daří lépe odolávat stresu, nepotýkat se s pocity hladu, lépe se soustředit, mít lepší náladu a celkově být mnohem výkonnější. Čím pravidelněji dodáváte tělu energii, tím lépe se vám odmění lepší efektivitou všech činností, které děláte ... tedy, pokud to s tou dodávanou energií nepřeháníte. Pravděpodobně pak nebudete mít sžíravé chuťe na sladké při sebemenším stresovém zatížení.

Jak na pravidelné stravování

Přečtěte si pár našich tipů, jak na pravidelné stravování (argument „ano, ale…“ je opět zakázaný )

  • Plánovat jídelní režim a odpovědět si na následující otázky : Kdy budu mít zítra možnost se najíst?  Jak zabezpečím, abych měl/a co sníst? Může mi čas vymezený na jídlo něco ohrozit? Pokud ano, jak to mohu vyřešit?

  • Nastavit si systém připomínek, že teď je už právě onen čas k jídlu – můžete použít post-kity, pípnutí na mobilu a mnoho dalšího

  • Domluvit se s kolegy a nechat si přivážet obědy do práce

  • Chystat si doma svačiny

  • Poohlédnout se v okolí pracoviště po obchodech s vhodnou stravou pro svačiny či oběd

  • V průběhu meetingu vypít jogurtové/kefírové mléko, které nutričně vystačí ke svačině jako jídlo

  • Nakoupit si proteinové či např. i ořechové tyčinky, které budete mít v práci pro chvíle, kdy není nic jiného po ruce

  • Zkrátka, být připraven/a

  MUDr. Ing. Tereza Hodycová



Náhoda přeje připraveným! Neodbývejte se na jídle, plánujte a dopřejte si pokrmy, které máte rádi. Zdravý životní styl je pestrý :-).



Potřebujete filtr pro články, videa a e-booky?



Řekli o nás